Amit valószínűleg elsőként konstatál bárki is, hogy balra dől. De ebben azért az is benne van, hogy bal kézzel ír, és persze az is, hogy alultartással ír. Hogy a szöveg és a kézjegy dőlése miért tér el, nos arra is lehet magyarázat.
Ennél érdekesebbnek vélem, hogy kézjegyében az eredetileg kétzónás kezdőbetűit úgy alakítja, hogy azok az háromzónássá lesznek. Sem a T-nek, sem az I-nek nem kellene az alsó zónába érnie (nevének egyetlen jogosan alsózónás betűje az y), mégis úgy kanyarítja azokat, hogy nemcsak a fentet, hanem a lentet is nagy hurokkal bejárják.
Ez a megformálás Iommi ösztönösségét sugallja, valamint a belemerülés és a teljesség megélésének igényét mutatja. S ez nem meglepő egy vérbeli muzsikus esetében.
Ahogyan az sem, hogy az o betűi inkább a betűnek látszódnak. Amit a grafológusok a munka, vagy tevékenység előtérbe helyezésének tekintenek. S persze ezt még megfejelhetjük azzal, hogy az egybeírt vagy a két névelemet erősen egységbe tett névleírás utalhat küldetéstudatra is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése